Oeps een foutje, kan gebeuren is niet erg? Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we deze voor je wijzigen of annuleren. Graag vragen wij jouw wel om snel contact met ons op te nemen.
Heeft jouw bestelling ons magazijn nog niet verlaten, dan is er geen enkel probleem. Maar we zijn best wel snel, waardoor er een grote kans is dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen.
Is jouw bestelling al onderweg? Dan heb je de mogelijkheid om de bestelling te weigeren. Je geeft dan aan de bezorger door dat je de bestelling wilt retourneren. Nadat wij de bestelling retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of retourneren van een bestelling is volledig kosteloos in Nederland, België & Duitsland. Voor andere landen brengen wij retourkosten in rekening als je de bestelling wilt retourneren.
Heb je de bestelling wel van de bezorger geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook volledig kosteloos in Nederland, België & Duitsland. Voor andere landen brengen wij retourkosten in rekening als je de bestelling wilt retourneren. Retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over retourneren vind je op onze retourpagina.